20 Eylül 2008 Cumartesi

SEHER YELİ

Seher yeli hoş geldiniz sahilden.
Silifke’ye uğradı mı yolunuz?
Döner dolaşır da geri gidersen,
Selam söyle Cambazlı’da canıma.

Görüşürüz Allah izin verirse,
Yolları bağlayan karlar erirse,
Mevlayı seversen unutma getir,
Gülhan gelin bir dal nergiz verirse.
(Hakan Serdar)

Mektup yazdım elinize geçtimi?
Toroslara yaz nişanı düştümü?
Benim için doya doya koklayın.
Çok sevdiğim nergiz çiçek açtımı?

MUSTAFA IŞIK[R1]

[R1]Kayseri pınarbaşı Kütüklüpınar köyünden

3 yorum:

  1. Çok güzelll..Toroslar'da yaz nişanının özel bir anlamı var di mi ? Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ebruli,bu şiiri amcam ,biz silifke'de öğretmenlik yaparken özlem duyguları ile yazmış.
    "Toroslar'a yaz nişanı" derken zannedersem karlar eriyip,çiçeklerin açmasını filan kastediyor olmalı.bilirsiniz iç anadoludan akdenize kış aylarında geçmek zordur,kardan kıştan.şimdi heryer oto yol oldu o başka.o yıllarda ulaşım çok zordu.
    bir de onların gençlik yıllarında çok daha zormuş.onları anlatmış.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Öylemiii.Çok güzellll.Ne güzel ne değerli bir yetenek şiir yazabilmek.Benzetme de harika.Ben oralara has bir çiçek ismi,diye düşünmüştüm.Eh yaklaşmış sayılabilirim :) Oto yolların olmadığı zamanlarda ne zorluklar yaşanmıştır kimbilir ulaşım konusunda.açıklama için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz benim için önemlidir. Katkılarınız için teşekkür ederim.