27 Temmuz 2024 Cumartesi

Yeniden

 Şiirimin birinde "Yazıda yaşadım" demiştim.  Yazıda yaşayacaksak yazmalıyız, öyle değil mi. O zaman yeniden yazalım dedim. Bu kadar aradan sonra neler yazacağız bakalım. Yaşamda çok şey değişiyor. Rüzgarda savrulan yaprak misali aşağıya doğru düşüyoruz. Boşlukta uçuşurken tutunacak bir dal arıyoruz. Bu dal akıldan ve bilimden başkası olamaz herhalde.                                    Şimdiye kadar yaptıklarımız, gelecekte yapacaklarımızın ilk adımları sayılır mı. Gelecekte yapacaklarımız derken, büyük hayallerimizin peşinden koşmak yerine, gerçekliğin dönemecine doğru varıp oradan arayışlara başlamalıyız.                                       Gerçek nedir. Gerçek bugün gelinen noktadır. Kişiye özeldir, yaşanmışlıklardır. Dönemeçten bakınca ilerde gördüklerimiz,  bundan sonraki yazacaklarımızın konusunu oluşturmalı. Ege şivesiyle yazarsak, " Du bali nolcek". Doğrusu ben de merak ediyorum. Haydi rast gele. Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz benim için önemlidir. Katkılarınız için teşekkür ederim.